indice

nutizie

Metodi di eliminazione di rifiuti non-tessuti

U prucessu di pruduzzione è di trasfurmazioni di tessuti non-tessuti inevitabbilmente pruducerà un gran numaru di rifiuti, cumu si tratta di questi rifiuti di tissuti non-tessuti, hè un prublema assai difficiule per l'imprese di produzzione di tessuti non-tessuti, i rifiuti di tissuti non-tessuti dopu u riciclamentu è a riutilizazione. , ùn solu pò salvà risorse, ma ancu riduce u costu di produzzione di l'imprese di tessuti non-tessuti!

Metudu di trattamentu di rifiuti non-tessuti:

A causa di a larga applicazione di tela mufang, hè inevitabbile di pruduce un pocu di scarti di tela mufang in u prucessu di produzzione.Ancu s'ellu sò rifiuti, ma dopu un trattamentu attentu, pò ancu diventà un tessulu finitu di bona qualità, ma u prezzu di i rifiuti di tissuti non-tessuti, cum'è i rifiuti di tissuti non-tessuti pp, hè assai più bassu cà i rifiuti, cù i rifiuti. fà i prudutti finiti non-tessuti hè assai costu-efficace.

Tessutu non-tessutu cum'è una spezia di materiali di prutezzione di l'ambiente, e so caratteristiche hè faciule da decompone, micca tossicu, in a produzzione di un gran numaru di rifiuti, pò esse degradatu à traversu u tardu, riproduzzione di tissuti non-tessuti, chì ponu riduce un gran numaru di costi di produzzione per l'imprese.

Tessuti non-tessuti in a pruduzzione di taglio, qualchi panni o un grande surplus, è sti rifiuti usatu pi pruducia trinkets hè assai adattatu, in più in qualchi peluche, o altri ghjoculi, cum'è un filler, hè dinù assai raghjone.

Cum'è una tela di rifiuti, u prezzu di u materiale di compra hè bassu, ma u prezzu di u pruduttu finitu cum'è descrittu sopra, un tali spaziu di prufittu ùn hè micca assai grande?Di sicuru, alcuni di i requisiti di tessuti non-tessuti finiti di alta qualità, ùn ponu micca esse aduprati cum'è i rifiuti non-tessuti pp è altri scarti di tela non-senza fanciulle prudutte eccettu!Per quessa, l'usu di i rifiuti di tissuti Wufang per pruduce una varietà di tessuti finiti non-tessuti, cum'è borse di shopping di prutezzione di l'ambiente, rivestimenti di vestiti, interlining di imballaggio, etc.

Trattamentu di tissuti non-tessuti dopu à u restu di scarti non-tessuti, s'ellu ùn hè micca u trattamentu currettu, ùn solu pruducerà a contaminazione ambientale, à u listessu tempu in u prucessu di trasfurmazioni perdi assai risorse di manodopera è materiali, se u non-tessutu. Trattamentu di u tessulu dopu à i rifiuti rimanenti per u trattamentu currettu è u riciclamentu è l'utilizazione, ùn solu pò salvà a tela, pò ancu riduce assai u costu di produzzione di l'imprese di tessuti non-tessuti!


Tempu di posta: 05-Jan-2023